קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות23
מגזין

תירס בגריל פיקו דה גאלו

תירס בגריל פיקו דה גאלו
תירס בגריל פיקו דה גאלו נטול גלוטן, וטבעוני מתאבנים. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 88 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, בצל, עגבניות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: תירס בגריל פיקו דה גאלו, סלט תירס ברחוב בגריל עם שרימפס חמאה כוסברה, פיקו דה גאלו ופרה אבוקדו, ו מרק תירס עם פיקו דה גאלו.

הוראות

1
מחממים מחבת גריל יבשה מעל חום בינוני גבוה. גריל הקורן, מפנה מדי פעם, עד החשיך כתמים, על 10 דקות. להפריש עד שהוא מגניב מספיק כדילהחזיק.
ציוד שתשתמש בו
כרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחדכרוב אדום מבושל, זמין במעבר מזון מיוחד
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
2 באמצעות סכין חדה, בזהירות לחתוך את הגרעינים את הידיות ולהוסיף אותם לקערה בינונית.
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מערבבים עגבניות, בצל, כוסברה, מיץ ליים, וסראנו.מתבלים במלח ופלפל. כיסוי וצינה לפחות 30 דקות, עד שהטעמים מתערבבים. (סלסה יכול להיות מטורף עד 4 שעות קדימה.)
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
4
Reprinted עם אישור ממקסיקני עשה קל: מרכיבים יומיומיים, טעם יוצא דופן על ידי מרסלה Valladolid, © 2011 קלרקסון פוטר חלוקה של Random House, Inc.MARCELA VALLADOLID הוא המארח של Discovery Travel ו-Living ' s Relatos con Sabor (סיפורים עם טעם), אשר משודר בכל מדינה באמריקה הלטינית ועל Discovery Familia בארצות הברית. גדלה בטיחואנה, מקסיקו, למדה במכון הקולינרי של לוס אנג ' לס ומאוחר יותר בבית הספר לבישול ריץ-אסקופייה בפריז. עורכת מתכון לשעבר / בוחנת במגזין Bon Appétit, היא נודעה בציבור לאחר שהופיעה כמתמודדת ב-Apprentice: Martha Stewart. היא ובנה הצעיר מחלקים את הזמן בין טיחואנה לסאן דייגו.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות יין פינו נואר אורגני סטולץ. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.