קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

תירס מקסיקני

תירס מקסיקני
תירס מקסיקני יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 318 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 22 גרם שומן. 811 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לך חמאה, תירס הקרנל, מלח שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הוא מאוד תקציב ידידותי מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. . זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו מטבל תירס מקסיקני, תירס מקסיקני בכוס, ו תירס מקסיקני על קלח (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני לשלב תירס, גבינת שמנת, חמאה, פלפלים חלפיניו ומלח שום. מבשלים מעל חום בינוני במשך כ 10 דקות או עד מחומם דרך, תוך ערבוב כל הזמן לאחר גבינת שמנת מתחיל להמיס.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Windracer Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.