קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות26
מגזין

תפוז-פיסטוק סלט אורז בר

תפוז-פיסטוק סלט אורז בר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל תפוז-פיסטוק סלט אורז בר. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 278 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. אם יש לכם מיץ תפוזים, תפוזים, מרק עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. נסו סלט עוף אורז תפוזים-בר, סלט אורז כתום-בר עם הודו מעושן, ו סלט עוף ואורז בר עם ויניגרט תפוזים-מנגו (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים אורז חום, אורז בר ומרק עוף בסיר ומביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים את החום לרתיחה ומבשלים עד שכל המים מתאדים ואורז מבושל באופן מלא, כ 45 עד 55 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
אורז חוםאורז חום
אורז בראורז בר
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
הסר מהחום וקריר לחלוטין.
4
כאשר אורז הוא מגניב, להוסיף פרוסות תפוז, בזיליקום, בצל אדום, פיסטוקים וגרידת תפוזים; לערבב לשלב.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
גרידה כתומהגרידה כתומה
אגוזי פיסטוקאגוזי פיסטוק
בצל אדוםבצל אדום
באזיל!באזיל!
אורזאורז
1
מערבבים את חומץ היין האדום, שמן זית, מיץ תפוזים, חרדל, דבש ומלח בקערת מתכת ומקציפים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
שמן זיתשמן זית
חרדלחרדל
דבשדבש
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
יוצקים על תערובת אורז וזורקים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

מרכיבים

10largesעלי בזיליקום, חתוכים לרצועות (כ 1/3 כוס)עלי בזיליקום, חתוכים לרצועות (כ 1/3 כוס)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלח תיבול של Lawryמלח תיבול של Lawry2(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכתום, פיל ו pith הוסר, מפולח פרוס (אודותכתום, פיל ו pith הוסר, מפולח פרוס (אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה11 קילו קישואים,גרידה כתומה דקגרידה כתומה דק3(חוֹרֶף)פיסטוקים קצוצים, קלויים קלותפיסטוקים קצוצים, קלויים קלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום טחוןבצל אדום טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בר, שטוף היטבאורז בר, שטוף היטב