קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

תפוחי אדמה מו-מו

תפוחי אדמה מו-מו
אם יש לך בערך 15 דקות לבלות במטבח, Mo-Mo Potatoes עשוי להיות מתכון יוצא מן הכלל ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני לנסות. תמורת 34 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-5 גרם חלבון, 6 גרם שומן ובסך הכל 218 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. זהו מתכון לא יקר לחובבי האוכל הדרומי. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. אם יש לך תפוחי אדמה רדומים, מלח שום, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זה עובד היטב כתוספת. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 47%. הציון הזה מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון Crock Pot Cheesy Potatoes from Raw Potatoes, Crock Pot Cheesy Potatoes from Raw Potatoes, Crock Pot Cheesy Potatoes from Raw Potatoes.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. ה-Bubbly Pink Moscato היחפה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד בועת יחפה
מוסקטו ורוד בועת יחפה
Moscato Bubbly Pink היחפה מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות פרנהייט), לבעבוע הזה יש ניחוחות וטעמים של יסמין ותפוז מנדרינה משלימים פטל אדום, תות שדה ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!