קושיקשה
מוכן ב48 דק.
מנות6
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
מגזין

תפוחים אפויים עם רום

תפוחים אפויים עם רום
תפוחים אפויים עם רום יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 432 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו רום צימוקים גלידה, מים, סבתא סמית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 48 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 17%. הציון הזה לא כל כך מרהיב. מתכונים דומים: גלידת רום טבעת אננס בגריל # קיץ שבוע, התפוחים האפויים הטובים ביותר, ו תפוחים אפויים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
אלה כל כך משביעים ולא שוברים את בנק הקלוריות אם אוכלים אותם בלי הגלידה. ניתן להכין אותם גם ללא הרום. הצעתי גלידת צימוקים רום כי אני אוהב את השילוב, אבל גלידת וניל או אפילו סורבה לימון יהיו טעימים לא פחות.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
סורבה לימוןסורבה לימון
צימוקיםצימוקים
רוםרום
3
לזיגוג: בסיר בינוני שלבו את הסוכר החום הכהה, הרום, המים, 1/2 כפית מלח, אגוז מוסקט, קינמון וציפורן. מערבבים לתערובת ומביאים לרתיחה על אש בינונית. מבשלים ומצמצמים במשך 3 עד 4 דקות כדי לאפשר לסוכר ולמרכיבים אחרים להתמזג יחד.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חום כההסוכר חום כהה
קינמוןקינמון
ציפורןציפורן
מוסקטמוסקט
זיגוגזיגוג
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מכינים את התפוחים: מחממים את התנור ל 375 מעלות צלזיוס. בתבנית אפייה גדולה מספיק כדי להכיל את כל התפוחים, מסדרים את התפוחים בשכבה אחת. שים מקל קינמון בתוך החלל העשוי מליבה של כל תפוח.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
5
יוצקים את הזיגוג על התפוחים ומעליהם חתיכות חמאה.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
חמאהחמאה
זיגוגזיגוג
6
מוסיפים את הסיידר לתחתית המנה ומניחים אותו במרכז התנור.
מרכיבים שתצטרך
סיידרסיידר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מבשלים את התפוחים, מכניסים אותם מדי פעם, 25 עד 30 דקות, או עד שהם רכים אך לא רטובים. הערה של קוק: תפוחים קטנים ייקח פחות זמן.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
8
מגישים עם כדורי גלידה או שמנת חמוצה, אם רוצים או סתם לבד. הם גם שאריות טעימות.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
גלידהגלידה