קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

תרד, בצל מקורמל ותפוחי אדמה של מונסטר או גרטן

תרד, בצל מקורמל ותפוחי אדמה של מונסטר או גרטן
צריך תוספת צמחונית? תרד, בצל מקורמל ותפוחי אדמה של מונסטר או גרטן יכולים להיות מתכון מדהים לנסות. מנה אחת מכילה 594 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 36 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 45 דקות. 72 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם גבינת מונסטר, חלב, שום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 84%, המנה הזו מדהימה. נסו גזר לבן וגרטן בצל מקורמל, גזר לבן, שזיף וגרטן בצל מקורמל, ו תפוח אדמה, בצל מקורמל וגרטן גבינת עיזים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל -400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב את תפוחי האדמה והתרד בתבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ'; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
תרדתרד
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
ממיסים 3 כפות חמאה בסיר על אש בינונית-נמוכה. מוסיפים את הבצל ומבשלים עד חום כהה, כ -15 דקות. מוסיפים את השום והקמח; לבשל 1 דקה יותר. מתבלים במלח ומערבבים פנימה את החלב והשמנת. מביאים לרתיחה על אש בינונית; מבשלים ומערבבים עד שהרוטב מסמיך, כ -10 דקות. מערבבים פנימה 3/4 מגבינת המונסטר עד להמסה, ויוצקים על תפוחי האדמה.
מרכיבים שתצטרך
מונסטרמונסטר
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
שוםשום
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
רוטברוטב
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מכסים את תפוחי האדמה בנייר אלומיניום ואופים בתנור שחומם מראש 30 דקות. חושפים, ומבשלים עוד 20 דקות, ואז מפזרים את יתרת גבינת המוונסטר, מחזירים לתנור ואופים עד שתפוחי האדמה רכים והגבינה מבעבעת, כ -10 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
מונסטרמונסטר
תפוח אדמהתפוח אדמה
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור