קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

תרנגולות מזוגגות עם מלפפון-סלט מלון

תרנגולות מזוגגות עם מלפפון-סלט מלון
תרנגולות מזוגגות עם סלט מלפפון-מלון יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 852 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 58 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח ופלפל כשרים, סוכר חום, תרנגולות משחק קורניש, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שרבט מלון כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. נסו מלון וסלט מלפפון, מלון וסלט מלפפון, ו מלפפון, מלון וסלט סקווש (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 500 מעלות F. עונת התרנגולות בכל רחבי עם מלח ופלפל, מניחים על מתלה במחבת צלייה וצולים 15 דקות. בינתיים, לטאטא את רוטב צ ' ילי, מיץ ליים, סוכר חום, שמן זית ו 2 כפיות מלח בכוס מדידה כדי לפזר את הסוכר. מניחים חצי מהתערובת בצד בקערה לסלט. מוסיפים לתרנגולות חלק מהרוטב הנותר, מסובבים את המחבת וממשיכים לבשל עד שהתרנגולות זהובות ומדחום מוכנס לחלק העבה ביותר של הירך רושם 160 מעלות F, כ - 20 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סוכר חוםסוכר חום
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
מיץ לייםמיץ ליים
שמן זיתשמן זית
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
מחבת צלייהמחבת צלייה
מדחום מטבחמדחום מטבח
מקציףמקציף
קערהקערה
תנורתנור
2
בינתיים, לקלף דק לחתוך את המלון ואת שאלוט. לקלף את המלפפון, ואז חצי לאורכו, זרע דק פרוסה. לזרוק את מלון, שאלוט ומלפפון עם ההלבשה שמורות. מחלקים את הסלט בין הצלחות. השתמש מזמרה מטבח לחתוך כל תרנגולת לשניים ולמקם חצי על כל צלחת.
מרכיבים שתצטרך
מלוןמלון
מלפפוןמלפפון
שאלותשאלות
3
לטפטף את מיצי המחבת על התרנגולות והסלט.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
צילום אנטוניס אכילאוס