קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

טקילה חזיר צ'ילה ורדה

טקילה חזיר צ'ילה ורדה
טקילה חזיר צ'ילה ורדה היא ללא גלוטן וללא לקטוז משקאות. מנה זו מכילה כ 27 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 242 קלוריות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו אבקת אנצ'ו צ' ילה, טומטילו, בצלים ירוקים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו חזיר צ'ילה ורדה עם סלסה צ' ילה אדומה, חזיר צ'ילה ורדה, ו צ'ילה ורדה עם חזיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
שלב קמח תירס ואבקת צ ' ילה בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים חזיר, משליכים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר חזיר מהקערה, שמירה על כל תערובת קמח תירס הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף חזיר למחבת; לטגן 5 דקות או עד השחמה. מערבבים בתערובת קמח תירס הנותרים; לבשל 30 שניות, ערבוב כל הזמן. מערבבים tomatillos, מרק, צ ' ילי, jalapeo; להביא לרתוח על אש בינונית נמוכה. מבשלים 8 דקות או עד tomatillos הם מכרז. מערבבים בצל ושאר החומרים; מבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Casteller קאווה ברוט עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Casteller קאווה ברוט
Casteller קאווה ברוט
הקסטלר ברוט קאווה מציג תפוח ירוק וניחוחות הדר. בפה, יש לו טעמים פריכים, טריים עם הערות הדר ליים ורק מגע של מתיקות. יש לזה טעם טרי, נקי ועצבני.