קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

15 דקות טאקו במחבת

15 דקות טאקו במחבת
15 דקות טאקו במחבת יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 35 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 438 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו מים, חסה, מיקס לתיבול טאקו® bellâ, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז דקה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז אפוי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דיאט. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו 10 דקות סלט טאקו, מחבת טאקו גבינה 20 דקות, ו 20 דקות נאצ'וס טאקו הודו (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשר חום במחבת nonstick גדולה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים מים ותיבול לערבב; מערבבים. מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
מיםמים
3
מערבבים באורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
4
מפזרים גבינה; כיסוי. להפחית את החום נמוך; מבשלים 5 דקות. למעלה עם חסה ועגבניות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
גבינהגבינה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.