קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות14
ציון בריאות1
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

4 ביולי חטיף צ'ק מיקס

4 ביולי חטיף צ'ק מיקס
4th של July Chex Mix עשוי להיות רק את המנה בצד אתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 13 גרם של שומן, וסך הכל 282 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 14 מנות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לכם תערובת חטיף צ'קס אגוזים, גרעיני חמניות קלויים, חמוציות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה מובא לך על ידי BettyCrocker.com. לוקח את כל הגורמים בחשבון, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular של 16% וזה לא כל כך מרהיב. נסו תערובת תבלינים תוצרת בית, מערבבים ומתאימים טורטיות צמחוניות, ו תערובת רוטב ראנץ תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את תערובת חטיף, אוכמניות, חמוציות, גרעיני חמניות.
מרכיבים שתצטרך
גרעיני חמניותגרעיני חמניות
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מניחים את שבבי השוקולד הלבן לקערה בינונית, בטוחה במיקרוגל. ממיסים במיקרוגל על גבוה במשך 60-90 שניות ואז מערבבים. להמיס עבור 30-60 שניות נוספות, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפס לבןשוקולד צ ' יפס לבן
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
לטפטף את השוקולד המותך על תערובת החטיפים, ומערבבים עד מצופה היטב. הפוך את התערובת על פיסת נייר שעווה גדולה, מפזרים סוכריות כחולות ואדומות, ולאחר מכן לאפשר שוקולד לבן לעמוד בטמפרטורת החדר במשך כשעה כדי להקשיח. כדי לשרת, לשבור את התערובת לחתיכות גדולות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
ציוד שתשתמש בו
חבילה אחת, מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'חבילה אחת, מינימום 40 ספירה, שיפודי במבוק 8 אינץ'

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלנגטווינים פרינס ויניארד צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.