קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

Apple-Spice-עוגיות שיבולת שועל

Apple-Spice-עוגיות שיבולת שועל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגיות תפוח-תבלין-שיבולת שועל. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 162 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 36 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו אבקת סוכר, קיצור, חמאה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. מתכונים דומים: עוגיות שיבולת שועל ללא גלוטן ספייס, מאפינס שיבולת שועל תפוחים ותבלינים, ו עוגיות שיבולת שועל ותבלינים עוגה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. בקערה קטנה, מערבבים זיגוג מרכיבים עד חלקה ורזה מספיק כדי לטפטף. כיסוי; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
2
בקערה גדולה, לנצח 1/2 כוס חמאה, קיצור, 1/2 כוס סוכר מגורען ואת הסוכר החום עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית עד מעורב ביסודיות. לנצח ביצים 1 כפית וניל עד מעורבב היטב. הכה בשיבולת שועל, קינמון, אגוז מוסקט, סודה לשתייה וקמח, גירוד בצד ותחתית של קערה פעם אחת, רק עד מעורבב. מערבבים תפוחים ואגוזים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
קיצורקיצור
קינמוןקינמון
ונילוניל
אגוזי מלךאגוזי מלך
תפוחתפוח
חמאהחמאה
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
על יריעות עוגיות ungreased, טיפת בצק על ידי כף מעוגלת (scant 1/4 כוס) על 2 סנטימטרים זה מזה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים 13 עד 17 דקות או עד הקצוות הם חום זהוב ומרכזים נקבעים. מגניב 2 דקות; להסיר מגיליונות עוגיות כדי מדפי קירור. באמצעות כפית, טפטוף על זיגוג 1 כפית על כל עוגייה חמה. מגניב לגמרי, בערך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחים בינוניים, קלופים, קצוציםתפוחים בינוניים, קלופים, קצוצים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך2(חוֹרֶף)שוקולד צ'יפס חלב (חבילה מלאה)שוקולד צ'יפס חלב (חבילה מלאה)2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי וחצי או חלבחצי וחצי או חלב4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מיושנתשיבולת שועל מיושנת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)11 קילו קישואים,בֹּטֶןבֹּטֶן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים גסאגוזי מלך קצוצים גס