קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

Cakespy: Gingerbread Mad Men

Cakespy: Gingerbread Mad Men
Cakespy: Gingerbread Mad Men עשוי להיות בדיוק הקינוח שאתה מחפש. והוא יספק כ 24 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 119 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. אם יש לך סוכר חום, חמאה, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית ציון של 12% המנה הזאת לא כל כך סופר. מתכונים דומים: Cakespy: שאריות פודינג זנגביל ליקר ביצים, צ'דר מטורף: צ' דר פלפל שחור ביסקוויטים לארוחת בוקר, ו Cakespy: פט Benatart.

הוראות

1
מערבבים היטב חמאה, סוכר ודבשה. מערבבים במים ומערבבים עד incorporated (זה יהיה רטוב וגושי באופן מוזר, אבל זה הולך משם כאשר אתה מוסיף את הקמח).
מרכיבים שתצטרך
מולסהמולסה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
2
לנפות יחד את הקמח ואת שאר החומרים יבשים בקערה. מערבבים לתוך תערובת רטובה קצת בכל פעם עד משולב באופן מלא. התערובת תהיה עבה מאוד. טופס לתוך כדור לעטוף בניילון נצמד; לתת צמרמורת לפחות שעתיים.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
3
מחממים את התנור ל 350 ° F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מגלגלים בצק בעובי 1/4 אינץ ' על לוח מקומח (קל מאוד). באמצעות חותך עוגיות איש זנגביל, לחתוך את העוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
5
הפוך וריאציות קלות ביד כדי להתאים אותם אישית עבור דמויות Mad Men.
6
לגברים: בעדינות לעצב את הרגליים להיות ארוך יותר להחמיא בסוף, ולמתוח את הידיים קצת. עבור הנשים: הקפד לשטח את החלק האמצעי השמן של גברים זנגביל-אחרי הכל, הם כולם נשים חטובות. עבור זנגביל ג ' ואן בפרט, ייתכן שתרצה להוסיף קצת תסרוקת כוורת.
מרכיבים שתצטרך
גברים זנגבילגברים זנגביל
7
אם תרצה, באמצעות סכין, לגזור צורות עבור כמה אבזרים בסגנון Mad Men: כוסות מרטיני, כוסות קולינס, כובעים או מזוודות, צורה ענן עבור נשיפה של עשן סיגריה. הקפד לאפות חתיכות קטנות אלה על מגש נפרד כי הם לא צריכים לאפות כל כך הרבה זמן.
מרכיבים שתצטרך
מרטינימרטיני
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
8
אופים את העוגיות הגדולות במשך 10 עד 12 דקות או עד שלא נשאר חותם כאשר נגע קלות; אופים את עוגיות אביזר קטנות במשך כ 6 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
תן להם להתקרר לחלוטין לפני הדובדבן אותם.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי