קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות5
ציון בריאות9
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

Camarones En Salsa / שרימפס ברוטב

Camarones En Salsa / שרימפס ברוטב
Camarones En סלסה / שרימפס ברוטב עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 515 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-5 מנות. גשו לסופר וקנו שיני שום, אבקת צ'ילי, מיץ לימון ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן נסו Camarones Con Salsa de Anis (שרימפס עם רוטב אניס), סלמון עם רוטב שרימפס (סלמון קון סלסה דה Camarones), ו שרימפס ברוטב שום (CAMARONES AL AJILLO) (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה3(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1בצל צהוב בינוני, קצוץאורז מבושל (אני משתמש יסמין)אורז מבושל (אני משתמש יסמין)0(יכול להיות או להרחיק)¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים5ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון5ריבס, קצוץ טרי או קפואכסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר2(חוֹרֶף)מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץבצל, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס נאשרימפס נא1דאששמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף2(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר5ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל (לפי הטעם)מלח ופלפל (לפי הטעם)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את גיפט מאת קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.