קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

Chicago Gumbo

Chicago Gumbo
אם יש לכם שמן זית, שום, רסק עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין האדום היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות פינו נואר כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו Chicago Burger Week: The Chicago Deep Dish פיצה בורגר, Chicago Hot Dog: Chicago Oz Dog, ו תבשיל גמביה-לאה" (גמביה + ג'מבליה) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני. מבשלים את הנקניק, פירוק עם כף עץ, עד השחמה, על 5 דקות. עם כפית מחוררת, להעביר את הבשר לקערה.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
קערהקערה
2
מוסיפים את השום, בצל, פלפל ירוק, פלפל אדום, פפריקה ופתיתי צ ' ילה למחבת. לבשל, ערבוב, עד שהתרכך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל ירוקפלפל ירוק
פלפל אדוםפלפל אדום
פפריקהפפריקה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את רסק העגבניות ומבשלים, מערבבים, עד שהמשחה מתחילה לקרמל, 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
4
יוצקים את היין ומבשלים עד כמעט התאדה, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
5
מוסיפים את העגבניות עם המיצים שלהם ומבשלים עד עבה מאוד ואת הנוזל הוא התאדה, 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
6
מערבבים את הנקניק המבושל לתוך הפלפלים והבצל יחד עם האורז, בזיליקום ופטרוזיליה. מבשלים בקצרה עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפליםפלפלים
נקניקנקניק
בצלבצל
באזיל!באזיל!
אורזאורז
7
מחלקים את התערובת בין 4 קערות רדודות. פזר על 1/4 כוס של giardiniera הקצוץ על החלק העליון של כל ומקשטים כל קערה עם כמה פרובולונה מגוררת.
מרכיבים שתצטרך
פרובולוןפרובולון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בתפזורת נקניק איטלקי מתוקבתפזורת נקניק איטלקי מתוק411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות עם נוזלעגבניות חתוכות לקוביות עם נוזל1צביטהצבוט פתיתי צ'ילהצבוט פתיתי צ'ילה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן מבושלאורז לבן מבושל1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש2(חוֹרֶף)פרוס דק עלי בזיליקום טרייםפרוס דק עלי בזיליקום טריים2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון1קטןפלפל ירוק, נבט, זרע ופרוס לאורכופלפל ירוק, נבט, זרע ופרוס לאורכו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקjarred שמן ארוז giardiniera (ירקות איטלקיים כבושים), מנוקז וקצוץ בערךjarred שמן ארוז giardiniera (ירקות איטלקיים כבושים), מנוקז וקצוץ בערך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה4ריבס, קצוץ טרי או קפואפרובולונה מיושנת, עבור צורמתפרובולונה מיושנת, עבור צורמת1קטןפלפל אדום, נבלע, זרע ופרוס לאורכופלפל אדום, נבלע, זרע ופרוס לאורכו11 קילו קישואים,1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה1בצל צהוב, מרוסקבצל צהוב, מרוסק

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. הפמליה טורס Pazo das Bruxas Albarino עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Familia Torres Pazo das Bruxas Albarino
Familia Torres Pazo das Bruxas Albarino
צבע זהב חיוור מבריק. עדין וריחני, עם פרחים משובחים, פריחת ליים ורמלדה לימון הערות. משיי ומתובל על החיך, מובנה באלגנטיות.