קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות10
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Chocoflan

Chocoflan
אם יש לכם פקאן, רוטב קרמל, קמח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 20 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו Chocoflan, ChocoFlan, ו ChocoFlan (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ציוד מיוחד: 12 כוס קיבולת Bundt פאן
ציוד שתשתמש בו
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
3
שים מתלה תנור באמצע התנור מחממים ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מעיל מחבת Bundt עם קצת חמאה, ואז מעיל התחתון עם 1/4 כוס cajeta ולשים אותו במחבת צלייה גדולה. (מחבת הצלייה תשמש כמרחץ מים במהלך האפייה.)
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
1
מוסיפים את החמאה והסוכר לקערה ומשתמשים במערבל יד חשמלי או מערבל לעמוד, מכים עד קליל, ואז מכים בביצה. לנפות יחד את הקמח, אבקת אפייה, סודה לשתיה וקקאו בקערה בינונית. מקציפים 1/3 של תערובת הקמח, ו 1/2 של חלב החמאה לתערובת הביצה. חוזר, מסתיים בתערובת הקמח. להתמזג עד משולב היטב.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
אבקת קקאואבקת קקאו
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
2
עבור פלאן: בבלנדר, לשלב את החלב המאודה, חלב מרוכז, גבינת שמנת, ביצים וניל. להתמזג על גבוה במשך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
חלב מרוכז ממותקחלב מרוכז ממותק
גבינת שמנתגבינת שמנת
ונילוניל
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
3
לגרוף את הבלילה עוגה לתוך מחבת Bundt מוכן ומתפשט באופן שווה. לאט לאט לשפוך את תערובת פלאן על הבלילה עוגה. מכסים בנייר כסף ומוסיפים על 1 אינץ ' של מים חמים למחבת הקלייה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
בזהירות להחליק את המחבת לתוך התנור, ואופים 1 שעה, עד פני השטח של העוגה הוא מוצק למגע, או קיסם מוכנס יוצא נקי. כאשר העוגה נעשית, להסיר מהאמבט מים להתקרר לחלוטין לטמפרטורת החדר, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
מחבתמחבת
5
הפוך מגש גדול, מעוטר על מחבת Bundt, לתפוס בחוזקה יחד, לנענע קצת להתהפך.
ציוד שתשתמש בו
Kugelhopf PanKugelhopf Pan
6
הסר את המחבת וגרד כל cajeta הנותר מהמחבת על העוגה, מקשטים עם פקאנים קצוצים ומגישים!
מרכיבים שתצטרך
חתיכות פקאןחתיכות פקאן
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים10ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאה רכה, למחבת מעילחמאה רכה, למחבת מעיל10(חוֹרֶף)חמאה, טמפרטורת החדרחמאה, טמפרטורת החדר2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקאחטה או רוטב קרמלקאחטה או רוטב קרמל796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, טמפרטורת החדרגבינת שמנת, טמפרטורת החדר1ביצה, טמפרטורת החדרביצה, טמפרטורת החדר3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאנים קצוציםפקאנים קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 פאונד תפוחי אדמה כחולים2 פאונד תפוחי אדמה כחולים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס