קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

Cioppino עם טוסט שום

Cioppino עם טוסט שום
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? Cioppino עם טוסט שום יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת מכילה 375 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם צדפות littleneck, פטרוזיליה, שרימפס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו Cioppino עם עגבניות קלויות וטוסט שום-פטרוזיליה, שעועית לבנה ומרק שום עם תרד פריך פרושוטו ורוזמרין-טוסט שום, ו Cioppino (מרק פירות ים) עם שומר ושום (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום 3 כפות שמן בסיר גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים בצל ושומר; מטוגנים 5 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
שומרשומר
בצלבצל
3
להוסיף שום טחון, טימין, פלפל אדום; saut 1 דקה. מערבבים רסק עגבניות; לבשל 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שום טחוןשום טחון
רסק עגבניותרסק עגבניות
פלפל אדוםפלפל אדום
טימיןטימין
4
מוסיפים יין, מבשלים על 5 דקות גבוהות או עד מופחת בחצי.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
5
מוסיפים עגבניות עם מיצים, מיץ צדפות, מים, 1/2 כפית מלח, ו 1/4 כפית פלפל. להרתיח; להפחית את החום נמוך, ומבשלים, מכוסה חלקית, 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיץ צדפותמיץ צדפות
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
מיםמים
מלחמלח
6
מחממים תנור ל 30
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
להעלות את החום על תנור בינוני; להוסיף צדפות. כיסוי; לבשל 58 דקות או עד פגזים נפתחים רק.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
8
הסר צדפות (פגזים שלא נפתחו). להפריש; להתחמם. תנמיך את החום לרתיחה. הליבוט העונה עם הנותרים 1/4 כפית מלח 1/4 כפית פלפל; להוסיף סיר עם בזיליקום. כיסוי; לבשל 2 דקות. כבה חום, ומערבבים שרימפס וצדפות; כיסוי.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
הליבוטהליבוט
פלפלפלפל
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
שרימפסשרימפס
באזיל!באזיל!
צדפותצדפות
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
9
בואו לשבת 68 דקות או עד שרימפס וצדפות הם רק מבושל. להחזיר צדפות לסיר; לכסות.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
שרימפסשרימפס
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
מסדרים לחם על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
11
טפטוף עם הנותרים 12 כפות שמן; אופים 1215 דקות או עד הזהב. לשפשף שום מרוסק על כל פרוסה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
12
מרק מצקת לתוך 6 קערות; מפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טרי, מחולקפלפל שחור טחון טרי, מחולק794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות, לא מצוחצחותעגבניות מרוסקות, לא מצוחצחות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות1(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנורה שומר חתוכה דקנורה שומר חתוכה דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי טחוןטימין טרי טחון3(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2שיני שום, מרוסקותשיני שום, מרוסקות680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה הליבוט חסר עור, חתוך לחתיכות 1 1/2 אינץפילה הליבוט חסר עור, חתוך לחתיכות 1 1/2 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר, מחולקמלח כשר, מחולק18צדפות littleneck, היטב שפשףצדפות littleneck, היטב שפשף4(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, מחולקשמן זית כתית מעולה, מחולק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק121 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרצדפות יםצדפות ים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים, מעובדים, זנבות עלשרימפס, קלופים, מעובדים, זנבות על6אינצ ' ים12-עבה) פרוסות לחם שאור12-עבה) פרוסות לחם שאור2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב