קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות25
מגזין

Crudités וחסילונים עם מטבל אלת ירוק

Crudités וחסילונים עם מטבל אלת ירוק
Crudités וחסילונים עם מטבל אלה ירוק עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, במנה זו יש: 317 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם ראשים של אנדיב בלגי, בזיליקום, פטרוזיליהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. נסו מטבל אלה ירוק עם Crudités, Crudités עם מטבל אלת ירוק, ו סתיו Crudites עם רוטב אלילה ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מיץ לימון, אנשובי, שאלוט, חומץ ושום במעבד. תערובת עד שאלוט ושום הם קצוצים דק.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
אנשוביאנשובי
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
2
מוסיפים אבוקדו, שמנת חמוצה, פטרוזיליה, טרגון ובזיליקום; תערובת עד כמעט חלקה. עם מכונת ריצה, להוסיף שמן זית דרך צינור הזנה בזרם דק.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
3
מעביר מטבל לקערה קטנה. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל. לעשות קדימה: ניתן לעשות 1 יום קדימה. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
4
מניחים קערה של מטבל על מגש גדול. להקיף עם שרימפס וירקות.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

מרכיבים

2פילהפילה אנשוביפילה אנשובי1גדולאבוקדו בשל, קלופים, מגולענים, לרבעיםאבוקדו בשל, קלופים, מגולענים, לרבעים10ריבס, קצוץ טרי או קפואגזר גמדי ירושה, מקולף, מעוטר, עם כמה צמרות עדיין מצורףגזר גמדי ירושה, מקולף, מעוטר, עם כמה צמרות עדיין מצורף1ראשירוק ואדום בלגי endive, גזוז, עלים מופרדיםירוק ואדום בלגי endive, גזוז, עלים מופרדים10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלפפונים פרסיים או יפניים, לחתוך 3x1 / 2 אינץ ' חניתותמלפפונים פרסיים או יפניים, לחתוך 3x1 / 2 אינץ ' חניתות10ריבס, קצוץ טרי או קפואצנוניות ביצי פסחא, גזוז, עם כמה צמרות עדיין מצורףצנוניות ביצי פסחא, גזוז, עם כמה צמרות עדיין מצורף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי קצוץבזיליקום טרי קצוץ3(חוֹרֶף)טרגון טרי קצוץטרגון טרי קצוץ1שן שום, קלופיםשן שום, קלופים3(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)10ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפלים אדומים, צהובים וכתומים, חתוכים לרצועות 3x1 / 2 אינץפלפלים אדומים, צהובים וכתומים, חתוכים לרצועות 3x1 / 2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצהפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה1( חצילים)שאלות, קצוץ גסשאלות, קצוץ גס30larges30 מבושל שרימפס אמריקאי גדול, קלופים, זנבות נותרו ללא פגע30 מבושל שרימפס אמריקאי גדול, קלופים, זנבות נותרו ללא פגע1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק10ריבס, קצוץ טרי או קפואאפונה הצמד סוכר, גזוזאפונה הצמד סוכר, גזוז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמפניה חומץ או יין לבן חומץשמפניה חומץ או יין לבן חומץ