קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

Deep South Hopin'John

Deep South Hopin'John
Deep South Hoppin ' John is a חלב חינם מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 642 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן כל אחד. זה מושלם עבור ערב השנה החדשה. גשו לסופר וקנו אפונה שחורה, שום, תבלין קייג'ון או, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. נסו Hoppin ' ג'ון, Hoppin ' ג'ון, ו Hoppin ' ג'ון (מתכונים דומים).

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)andouille או נקניק מעושן אחר, פרוסandouille או נקניק מעושן אחר, פרוס6פרוסות1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.Cajun תיבול (כמו סטירה Ya אמא) או לטעוםCajun תיבול (כמו סטירה Ya אמא) או לטעום2פחיותאפונה שחורה, לא מצוחצחת.אפונה שחורה, לא מצוחצחת.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף או מניהמרק עוף או מניה8ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'או צ' או לקישוט, אופציונליצ'או צ' או לקישוט, אופציונלי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר קצוץחזיר קצוץ11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס8ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב חריף, לשולחן.רוטב חריף, לשולחן.596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוץ, פרוס חלפיניו כבושיםקצוץ, פרוס חלפיניו כבושים2צביטותמלח כשר, או לפי הטעםמלח כשר, או לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לא מבושל, ארוך גרגיראורז לא מבושל, ארוך גרגיר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ10סיבובים של מטחנת הפלפל, או לטעוםסיבובים של מטחנת הפלפל, או לטעום

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Schloss Vollrads Riesling Spatlese עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
Schloss Vollrads Riesling Spatlese
קלאסי Spatlese מתוק טבעי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורית אלגנטי, טבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של חובה, הבהרה שיטתית, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות עבור Riesling' מטחים מסורתיים זה.יין זה משתלב באופן מושלם עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. כמו כן שילובי טעם מעניינים ניתן להשיג באמצעות זיווג של גבינה כחולה ורידים או קינוח פירות.