קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות16
ציון בריאות27
מגזין

Haricot Vert, Edamame וסלט סגול-תפוחי אדמה

Haricot Vert, Edamame וסלט סגול-תפוחי אדמה
Haricot Vert, Edamame, וסלט תפוח אדמה סגול עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 16 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 233 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך edamame בתרמיל, מנטה, שאלוט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. עם כפית מתכונים דומים: ירושה עגבניות וסלט שעועית לבנה, שעורה, תירס וסלט שעועית לבנה, ו סלט "רדיקיו" ו "האריקו וארט" עם אגוזי מלך מסוכרים..

הוראות

1
הכינו קערה גדולה של קרח ומים קרים. מרתיחים שעועית edamame או fava בסיר גדול של מים מלוחים רותחים עד פריך במכרז, 1 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מעבירים עם כפית מחוררת למי קרח. פגז edamame, או לקלף עור חיצוני קשה מפול.
מרכיבים שתצטרך
3
להביא תפוחי אדמה ומספיק מים מלוחים כדי לכסות על ידי 1 1/2 אינץ לרתיחה ומבשלים בבשל חשוף עד כמעט מכרז, 15 עד 20 דקות. (תפוחי אדמה ימשיכו לבשל קצת לאחר שהוסרו מהמים. היזהר לא לבשל יתר על המידה או תפוחי אדמה יתפרק כאשר פרוס.)
מרכיבים שתצטרך
4
מעבירים עם כפית מחוררת למי קרח כדי להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
5
לנקז היטב.
6
בעוד תפוחי אדמה מבשלים, לקצץ שעועית ירוקה verts ו חצי חצייה באלכסון. מבשלים 2 קבוצות בסיר גדול של מים מלוחים רותחים עד רק במכרז, 3 עד 4 דקות (שעועית ירוקה רגילה ייקח יותר זמן לבשל).
מרכיבים שתצטרך
7
מעבירים למי קרח כדי להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
8
לנקז היטב.
9
ממש לפני ההגשה, לחתוך תפוחי אדמה לפרוסות בעובי 1/3 אינץ ' ולזרוק את כל החומרים יחד בקערה גדולה עם מלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1
* ירקות ניתן לבשל 1 יום קדימה ומקורר בנפרד בשקיות פלסטיק sealable. אל תחתוך תפוחי אדמה עד ממש לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך