קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות39
מגזין

Hoisin בשר חזיר Tenderloin עם סלט גזר אסיאתי

Hoisin בשר חזיר Tenderloin עם סלט גזר אסיאתי
חזיר Hoisin Tenderloin עם סלט גזר אסיאתי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 34 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 250 קלוריות. אם יש לך רוטב סויה, גזר מגורר מראש, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו דבש Hoisin בשר חזיר Tenderloin w / מחית גזר, דבש Hoisin בשר חזיר Tenderloin w / מחית גזר, ו סלט בשר חזיר אסיאתי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Indaba Chenin Blanc. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.