קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

Jambalaya עוף I

Jambalaya עוף I
עוף Jambalayan אני יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 330 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-102 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם סלרי, טימין, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז אפוי כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. . זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו Jambalaya עוף, Jambalaya עוף, ו Jambalayan עוף II (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה או מרגרינה במחבת גדולה על אש נמוכה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים סלרי, בצל ופלפל פעמון ירוק וקמח עד למכרז. מערבבים עגבניות, מרק, אורז, טימין או בזיליקום, מלח שום, פלפל שחור טחון, רוטב פלפל חריף ועלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
פלפל ירוקפלפל ירוק
רוטב חריףרוטב חריף
מלח שוםמלח שום
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
סלריסלרי
באזיל!באזיל!
מרקמרק
בצלבצל
טימיןטימין
אורזאורז
3
מביאים הכל לרתיחה; להפחית חום, מחבת כיסוי ומבשלים במשך כ 20 דקות או עד אורז הוא רך. מערבבים עוף או טורקיה ומבשלים עד מחומם דרך. להשליך עלה דפנה ולהגיש חם.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
עוף שלםעוף שלם
טורקיה כולהטורקיה כולה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

ציוד

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

קייג ' ון בתפריט? נסה זיווג עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Familia טורס Pazo das Bruxas Albarino. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Familia Torres Pazo das Bruxas Albarino
Familia Torres Pazo das Bruxas Albarino
צבע זהב חיוור מבריק. עדין וריחני, עם פרחים משובחים, פריחת ליים ורמלדה לימון הערות. משיי ומתובל על החיך, מובנה באלגנטיות.