קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

קאלואה טירמיסו

קאלואה טירמיסו
המתכון Kahlua Tiramisu יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 40 דקות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 21 גרם של שומן, וסך הכל 561 קלוריות. אם יש לך אבקת קקאו, ציפוי לא חלבי מוקצף, kahlua, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-11 היו אומרים שזה פגע במקום. עם כפית ציון של 15% המנה הזאת לא כל כך מרהיבה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Kahlua Tiramisu, Kahlua Tiramisu, ו בראוניז קלואה עם ציפוי חמאה מוקה קאלאואה מוקה וקרמל מלוח שוקולד לבן קלואה מוקה לאטה.

הוראות

1
קו 6 (1 כוס) כוסות רפרפת זכוכית עם ניילון נצמד. כפית 2 כפיות קלואה לכל כוס. להשרות 3 אצבעות גברת בכל כוס, פונה מעיל שני הצדדים. סדר אצבעות גברת סביב הצדדים של כוסות. תניח בצד. בקערה גדולה, להקציף מסקרפונה, סוכר, ונותר 2 כפות Kahlua עד חלקה רק.
מרכיבים שתצטרך
קצפת בחנות 2 מיכליםקצפת בחנות 2 מיכלים
מסקרפונהnameמסקרפונהname
פודינגפודינג
KahluaKahlua
סוכרסוכר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מקציףמקציף
קערהקערה
2
להקציף בפודינג. מחלקים תערובת פודינג שווה בין כוסות מוכנות. מכסים בחוזקה ומקררים עד שנקבע, על 30 דקות, או עד 1 יום. לחשוף כוסות. הפוך כוסות על צלחות ולהסיר לעטוף פלסטיק. למעלה עם ציפוי מוקצף ומפזרים אבקת קקאו רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
אבקת קקאואבקת קקאו
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מקציףמקציף

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא רודאנו Vigna Viacosta קיאנטי Classico. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Rodano Vigna Viacosta Chiant Classico
Rodano Vigna Viacosta Chiant Classico
ריכוז עמוק של טעמים סנג ' ובזים של דובדבן קלאסי, אדמה וקמצוץ אגוזי פיסטוק מעושנים. עשה עם 100% Sangiovese.