קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות30
מגזין

Monster Muffaletta

Monster Muffaletta
מתכון זה מספק 8 מנות. עם 1036 קלוריות, 70 גרם חלבון ו 83 גרם של שומן כל אחד. אם $4.86 למנה נופל בתקציב שלך, מפלצת Muffaletta יכול להיות מדהים ללא גלוטן ו מתכון לנסות. אם יש לכם שמן זית, זיתים, זיתים עמוסים בשמן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג הליל כל הקדושים שלך. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. נסו עוגיות מפלצתיות לכבוד עוגיפלצת (והשותפות החדשה של רחוב סומסום עם HBO!), מוח מפלצת {מסיבת בלוג מפלצת ליל כל הקדושים}, ו מפלצת אצווה של Nif של עוגיות מפלצת (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים את הכיכרות בחצי אופקית.
2
טפטוף חלק נוזל סלט הזית על החצאים התחתונים. מחלקים הכל על ידי שני, שכבת הגבינה, מורטדלה, גנואה, capicola ולאחר מכן סלט הזית על גבי. מכסים עם החצאים העליונים, ולאחר מכן לחתוך פלחי בצורת עוגה ומגישים להמונים.
מרכיבים שתצטרך
מורטדלהמורטדלה
CapicolaCapicola
גבינהגבינה
זיתיםזיתים
3
מוסיף את הזיתים השחורים, זיתים ירוקים, שמן זית, פלפלים אדומים קלויים, צלפים, חומץ, פלפל אדום כתוש וסוכר למעבד מזון ודופק עד אחיד אבל עדיין גס, כ -10 פעמים. לטעום ולהתאים תיבול במידת צורך.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
זיתים שחוריםזיתים שחורים
זיתים ירוקיםזיתים ירוקים
שמן זיתשמן זית
תיבולתיבול
חומץחומץ
צלפיםצלפים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצלפים, סחוטיםצלפים, סחוטים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קפיקולה חמה פרוסה דקקפיקולה חמה פרוסה דק11 קילו קישואים,פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ירוקים, מגולעניםזיתים ירוקים, מגולענים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מורטדלה פרוס דקמורטדלה פרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים שחורים עמוסים בשמן, מגולעניםזיתים שחורים עמוסים בשמן, מגולענים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס דק גבינת פרובולוןפרוס דק גבינת פרובולון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים קלויים, מנוקזיםפלפלים אדומים קלויים, מנוקזים2boule או כיכרות עגולות איטלקיות, על 9 אינץ', זרעי שומשום על הדף המועדףboule או כיכרות עגולות איטלקיות, על 9 אינץ', זרעי שומשום על הדף המועדף454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס דק genoa סלאמיפרוס דק genoa סלאמי11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק