קושיקשה
מוכן ב20 דק.
מנות44
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

ליל כל הקדושים קליפת סוכריות

ליל כל הקדושים קליפת סוכריות
ליל כל הקדושים Candy Bark עשוי להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני הקינוח שלך. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 1 גרם חלבון , 8 גרם שומן ובסך הכל 163 קלוריות . תמורת 28 סנט למנה , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 44. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 יאמרו שהוא פגע במקום. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש חמאה, ציפוי ממתקים, בייגלה ובוטנים קלויים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . ליל כל הקדושים יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון) של 10% . משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם ליל כל הקדושים סוכריות קליפת ליל כל הקדושים , ליל כל הקדושים סוכריות קליפת ליל כל הקדושים וקליפת סוכריות ליל כל הקדושים .

הוראות

1
קו 15x10x1-in. תבנית אפייה עם נייר כסף; לשמן נייר כסף עם חמאה. במיקרוגל, ממיסים ציפוי סוכריות; מערבבים עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות מרגרינה או חמאה2 כפות מרגרינה או חמאה
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
2
מורחים לתבנית מוכנה.
מרכיבים שתצטרך
2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מפזרים את שאר החומרים; ללחוץ לציפוי סוכריות.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות מרגרינה או חמאה2 כפות מרגרינה או חמאה
4
מניחים לעמוד כשעה.
5
לשבור או לחתוך קליפה לחתיכות. מאחסנים בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
נביחהנביחה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי עבור בארק. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "