קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות5
ציון בריאות2
מגזין

Old Etonian Spritz

Old Etonian Spritz
מתכון זה מספק 5 מנות. עם 101 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. אם $1.46 למנה נופל בתקציב שלך, שפריץ Etonian הישן יכול להיות סופר ללא גלוטן וטבעוני מתכון לנסות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו משמש, לילט בלאן, קליפת תפוז, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. מתכונים דומים: שפריץ, שפריץ, ו שפריץ פטל.

הוראות

1
שייק ג ' ין, לילט, ביטר כתום, וnoyau דה פואסי ב שייקר קוקטייל מלא בקרח. מסננים לתוך זכוכית גבוהה, מלאה קרח, למעלה עם סודה מועדון, ומקשטים עם פרוסות נקטרינה וקליפה כתומה.
מרכיבים שתצטרך
ביטר כתוםביטר כתום
גרידה כתומהגרידה כתומה
מים מוגזיםמים מוגזים
נקטרינהnameנקטרינהname
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ג ' יןג ' ין
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
2
* מצא Lillet Blanc ו Noyau de Poissy (ליקר משמש-קרנל שיש לו טעם של שקדים) או crme de noyaux (ליקר קרם בטעם שקדים) בחנויות משקאות מצוידים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ליקרליקר
לילט בלאנקלילט בלאנק
( 23)( 23)
2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Fess פרקר סנטה ברברה ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.