קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

PAKSIW NA ISDA (דגים כבושים מבושלים וירקות)

PAKSIW NA ISDA (דגים כבושים מבושלים וירקות)
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? PAKSIW NAn ISDA (דגים כבושים מבושלים וירקות) יכול להיות מתכון סופר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 23 גרם חלבון 2 גרם של שומן, וסך הכל 116 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. אם יש לכם פילה דגים, מלון מר, חצילים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החומץ אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חומץ כקינוח. נסו Escabeche (דגים עם ירקות כבושים), דג ברמונדי במרק תמרינדי (Sinigang nan Isda), ו איך לבשל: escabeche פיליפיני (דגים עם ירקות כבושים) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Menage פינו גריג ' יו Limelight טרואה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.