קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות49
מגזין

Quesadilla דרום מערב

Quesadilla דרום מערב
Quesadilla דרום מערב יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 1202 קלוריות, 76 גרם חלבון ו 65 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %49 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פלפל, מרק עוף, צ'ילי צ' יפוטלה ברוטב אדובו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. וזה טוב. נסו Southwestern Quesadilla ארוחת בוקר עם ביצים, שעועית שחורה & סלסה, Quesadilla שאריות חג ההודיה (3-גבינה טורקיה חמוציות & קווסאדייה מרווה), ו Quesadilla paran el Desayuno (Quesadilla ארוחת בוקר) (מתכונים דומים).

הוראות

1
סדר טורטיות קמח על שולחן. שש מהטורטילות יהיו חולצות סנדוויץ ' ו-6 יהיו תחתית.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
2
מפזרים את נקניק הודו באופן שווה על 6 טורטיות תחתית. לאחר מכן, מפזרים 4 עד 5 אונקיות של גבינת מוצרלה על נקניק טורקיה. (כשהקסדיות מבשלות, הגבינה תימס ותשמש כדבק כדי להחזיק את הקסדייה יחד.)
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
נקניק הודונקניק הודו
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
3
מוסיפים 5 או 6 רצועות של פלפל אדום על המוצרלה ונקניק טורקיה. לבסוף, להפיץ שכבה דקה של פסטו בזיליקום על כל אחד הנותרים 6 צמרות טורטיה קמח ולחץ אותו בחוזקה על החלק התחתון של טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
טורטיהטורטיה
נקניק הודונקניק הודו
בזיליקום פסטובזיליקום פסטו
מוצרלהמוצרלה
מורחיםמורחים
4
מחממים את הגריל לחום נמוך.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מניחים את הקסדיות על הגריל ומבשלים עד שסימני הגריל נוכחים והקסדייה הופכת לחומה זהובה, כ -5 דקות. החלק הפנימי צריך להיות חם והגבינה צריכה להיות מומסת. לאחר הבישול סיים, להסיר את הקסדייה מן הגריל, לחתוך 6 פלחי, ולהגיש עם סלסה האהוב עליך.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מניחים את מרק העוף ואת צ ' ילי chipotle עם רוטב adobo בבלנדר, ו מחית עד חלקה, על 1 דקה. במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה, להתחיל לבשל את נקניק טורקיה. ואז מוסיפים את תערובת הצ 'יפוטלה צ' ילה ומבשלים עד שהבשר מתפורר ונעשה היטב, בערך 10 עד 15 דקות. לקראת סוף הבישול, מוסיפים את המרווה, אורגנו, כמון, מלח ופלפל. לקרר את תערובת נקניק לפני כפית אותו על טורטיות.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
נקניק הודונקניק הודו
מרק עוףמרק עוף
רוטב Adoboרוטב Adobo
טורטיהטורטיה
אורגנואורגנו
נקניקנקניק
פלפלפלפל
כמוןכמון
בשרבשר
מרווהמרווה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מחבתמחבת
7
מכניסים את הבזיליקום ושמן הזית למעבד מזון ומתמזגים עד לקבלת חלקה. לאחר מכן, להוסיף את פקאן, פרמזן, ומלח. המשך להתמזג עד חלקה, הוספת שמן זית יותר, במידת הצורך, כדי להשיג עקביות חלקה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
פרמזןפרמזן
פקאניםפקאנים
באזיל!באזיל!
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון

מרכיבים

2(חוֹרֶף)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפוטלה ברוטב אדובוצ'יפוטלה ברוטב אדובו1210-inchs(10 אינץ') טורטיות קמח(10 אינץ') טורטיות קמח2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טריים, ארוזים היטבעלי בזיליקום טריים, ארוזים היטב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרווה קרקעמרווה קרקע907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן, מגורדפרמזן, מגורד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן או צנובריםאגוזי פקאן או צנוברים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים קלויים, לחתוך לרצועות ארוכות 1/4 אינץפלפלים אדומים קלויים, לחתוך לרצועות ארוכות 1/4 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(צינור גדול)(צינור גדול)3(חוֹרֶף)(צינור גדול)(צינור גדול)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה, גרוסהמוצרלה, גרוסה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. צריבת קוטג ' Cashburn פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.