קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות64
מגזין

Turducken

Turducken
ייתכן שטורדקן הוא המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 734 קלוריות, 82 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %52 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך herbes, קורנית, ציר עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית ציון של 95% המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: Turducken, טורדקן פו בויז., ו Turducken האולטימטיבי.

הוראות

1
הכן את Turducken: מחממים תנור ל 300 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מניחים חזה הודו על משטח העבודה. באמצעות סכין חדה, חזה פרפר, ביצוע חתכים קטנים בכיוון אחד כדי לעזור לשטח, להיזהר לא לחתוך את כל הדרך.
מרכיבים שתצטרך
חצי חזה הודו בעורחצי חזה הודו בעור
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
3
מניחים את השד בין 2 גיליונות של פלסטיק לעטוף או נייר שעווה. עם הצד השטוח של פטיש בשר, חזה הודו פאונד עובי 3/4 אינץ'. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
חצי חזה הודו בעורחצי חזה הודו בעור
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
כגון גבינות לטאקוכגון גבינות לטאקו
3 כוסות פירורי לחם פנקו3 כוסות פירורי לחם פנקו

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואכרוב ניצנים צלוי במחבתכרוב ניצנים צלוי במחבת6ריבס, קצוץ טרי או קפואמחית דלעת סקוושמחית דלעת סקווש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקערמונים קלויים, קליפה וקצוץערמונים קלויים, קליפה וקצוץ8ערמונים קלוייםערמונים קלויים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כבד עוף, קצוץ דקכבד עוף, קצוץ דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדל נתרן משומר עוף במלאידל נתרן משומר עוף במלאי6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גס ופלפל טחון טרימלח גס ופלפל טחון טרי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(בערך חצי חזה ברווז ללא עצמות, skinless ומאופקת, ו lengthwise חצוי(בערך חצי חזה ברווז ללא עצמות, skinless ומאופקת, ו lengthwise חצוי1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות1גדולביצה, בתוספת 1 ביצה מוכה קלות, עבור צחצוחביצה, בתוספת 1 ביצה מוכה קלות, עבור צחצוח85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)fatback, קרקע בגסותfatback, קרקע בגסות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2sprigsחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון2עץשום, חצייה חצויהשום, חצייה חצויה2(חוֹרֶף)herbes בסדרherbes בסדר6ריבס, קצוץ טרי או קפואענפי אשוח או ערער, שטופים ומיובשיםענפי אשוח או ערער, שטופים ומיובשים1גרידת לימוןגרידת לימון198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות matsutakeפטריות matsutake2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיציאהיציאה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום, כמו פינו נואריין אדום, כמו פינו נואר567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכיים עוף ללא עור ללא עצמות (על, קרקע בגסותירכיים עוף ללא עור ללא עצמות (על, קרקע בגסות1קילוגרם(אודות חצי חזה הודו נטול עצמות, skinless ומאופק(אודות חצי חזה הודו נטול עצמות, skinless ומאופק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך