קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות9
ציון בריאות47
מגזין

Yong Tow Foo / יונג Tau פו (ממולא טופו, צ'ילי, במיה עם דגים P

Yong Tow Foo / יונג Tau פו (ממולא טופו, צ'ילי, במיה עם דגים P
המתכון Yong Tow Foo / yong Tau פו (ממולא טופו, צ'ילי, במיה עם דגים P מוכן תוך כ 45 דקות,. והוא בהחלט סופר ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מנה זו מכילה כ 31 גר' של חלבון, 12 גרם של שומן, וסך הכל 326 קלוריות. מתכון זה משמש 9 . אם יש לכם taucheo, שום, סוכרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: ביצה פו יונג, ביצה אפויה פו יונג, ו הביצה של ג'ודי פו יונג..

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Segura Viudas Reserva Here Cava Brut. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
Segura Viudas Reserva Here Cava Brut
סגורה ויודה רזרבה תורשה קאווה ברוט יש ניחוחות פתיחה מעושנים קלות עם נגיעות של ביסקוויט ורמזים של דבש ועלי כותרת של פרחים. החיך הוא מעולה, פירותי, ומלא טעם, ומספק תחושה מענגת של שפע. תערובת: 67% Macabeo, 33% Parellada