קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אבנים מתגלגלות קאפקייק סוכר חום עם פודינג קוקוס מילוי, ציפוי רום מתובל סוכר חום סדוק

אבנים מתגלגלות קאפקייק סוכר חום עם פודינג קוקוס מילוי, ציפוי רום מתובל סוכר חום סדוק
אבנים מתגלגלות קאפקייק סוכר חום עם פודינג קוקוס מילוי, ציפוי רום מתובל סוכר חום סדוק שביר הוא טבעוני קינוח. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 46 גרם של שומן, וסך הכל 870 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם מרגרינה טבעונית לא hydrogenated, סוכר, אבקת x סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 10 דקות. נסו סוכר חום קילו עוגות עם ציפוי גבינת שמנת סוכר חום, סוכר חום ודלעת אצטרובל קלוי אננס עם חמאה חומה מתובלת, ו סוכר חום Cupcake Pavlovas (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: סולם מטבח חשמלי
ציוד שתשתמש בו
סולם מטבחסולם מטבח
2
מחממים את התנור ל 350 מעלות F. קו מחבת קאפקייקס סטנדרטית עם 12 ספינות קאפקייקס סטנדרטיות. לנפות את הקמח, סודה לשתייה ומלח לקערה בינונית. תניח את הקערה בצד. בקערה של מערבל לעמוד חשמלי, קרם סוכר חום ומרגרינה עם מצורף whisk, על 5 דקות. לגרד את הצדדים ואת החלק התחתון של הקערה. בקערה קטנה או כוס, לשלב 1/4 כוס בתוספת 2 כפות מים ואת מחליף הביצה ומערבבים להמיס את מחליף הביצה.
מרכיבים שתצטרך
מחליף ביציםמחליף ביצים
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
מרגרינהמרגרינה
קאפקייקסקאפקייקס
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מגש מאפינסמגש מאפינס
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
מקציףמקציף
קערהקערה
תנורתנור
3
מוסיפים את מחליף הביצים לסוכר ומערבבים עד לשילוב. בקערה קטנה, לשלב את soymilk וחומץ ולהניח בצד. להפוך את מהירות המיקסר נמוך ולאט לאט להוסיף את החומרים היבשים ואת soymilk, לסירוגין בין השניים, מסתיים עם soymilk. ממלאים את ספינות הקאפקייקס שלושה רבעים מלאים בבלילה ואופים או עד שקיסם שיניים מוכנס לתוך כל קאפקייק יוצא נקי, כ -19 דקות. לקרר את הקאפקייקס לחלוטין. כדי להרכיב: עם קש שתייה פלסטיק או סכין קילוף קטן, לעשות חורים במרכז כל cupcake. לסחוט את פודינג קוקוס מילוי במרכז של כל קאפקייק עד מלא אבל לא עולה על גדותיו, על 1 כף לכל קאפקייק. צינור מנה של ציפוי רום מתובל על כל עוגה ומקשטים עם כמה חתיכות של סוכר חום סדוק שביר. מתכון זה נוצר על ידי מתחרה במהלך תחרות בישול. מטבחי רשת המזון לא בדקו אותו לשימוש ביתי, ולכן, אנחנו לא יכולים לעשות שום ייצוג לגבי התוצאות.
מרכיבים שתצטרך
מחליף ביציםמחליף ביצים
סוכר חוםסוכר חום
רום מתובלרום מתובל
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
קוקוסקוקוס
פודינגפודינג
סוימילקסוימילק
חומץחומץ
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
שתיית קשיותשתיית קשיות
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
סכיןסכין
בלנדרבלנדר
קערהקערה
4
בסיר בינוני עם תחתית כבדה, מערבבים יחד 1 3/4 כוסות חלב קוקוס והסוכר.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
חום על בינוני-גבוה עד התערובת מתחילה בועה סביב הקצוות. בקערה קטנה, לערבב את חלב קוקוס 1/4 כוס הנותרים ואת קורנפלור לתוך תרחיף. לאט להוסיף את תערובת קורנפלור לתערובת סוכר חם תוך לטאטא. מבשלים עוד 2 דקות תוך ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
עמילן תירסעמילן תירס
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
הסר מהחום ולתת מגניב לחלוטין.
7
שים פודינג קוקוס מקורר לתוך שקית צנרת לחתוך 1/4 אינץ ' מהקצה.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
פודינגפודינג

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאןחבילה אחת (3 אונקיות) חצאי פקאן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרום כההרום כהה2(חוֹרֶף)מחליף ביצים, כגון Ener-Gמחליף ביצים, כגון Ener-G4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס משומר שמן מלאחלב קוקוס משומר שמן מלא11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)8 אונקיות אבקת סוכר 10x8 אונקיות אבקת סוכר 10x01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב סויהחלב סויה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לא סופגקמח לא סופג11 קילו קישואים,מרגרינה טבעונית ללא הידרוגנציה, כגון איזון כדור הארץמרגרינה טבעונית ללא הידרוגנציה, כגון איזון כדור הארץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרגרינה טבעונית ללא הידרוגנציה, כגון איזון כדור הארץמרגרינה טבעונית ללא הידרוגנציה, כגון איזון כדור הארץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרגרינה טבעונית ללא הידרוגנציה, כגון איזון כדור הארץמרגרינה טבעונית ללא הידרוגנציה, כגון איזון כדור הארץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ללא קיצור ירקות hydrogenated, כגון איזון כדור הארץללא קיצור ירקות hydrogenated, כגון איזון כדור הארץ11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים