קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות10
ציון בריאות7
מגזין

אגרוף

אגרוף
אם אתה רוצה להוסיף עוד מקסיקניות מתכונים לרפרטואר שלך, אגרוף עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. מתכון זה משמש 10. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 1 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 216 קלוריות. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 19 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם מיץ חמוציות, מיץ אננס, לימונדה וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. כמה אנשים באמת אהבו את המשקה הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 58%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: אגרוף פוסדה, אגרוף פטריוטי, ו אגרוף אלוהה.

הוראות

1
מצננים את כל המיצים והג ' ינג ' ר אייל.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' ר איילג ' ינג ' ר אייל
2
שלב אותם בקערת אגרוף גדולה כשהם מוכנים להגשה.
מרכיבים שתצטרך
אגרוףאגרוף
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. האחד מקווה יין פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
יין פינו נואר
יין פינו נואר
רוב מונדבי ג ' וניור יצר בעבודת יד את הפינו נואר הזה מכרמים נבחרים ברחבי נאפה, סונומה והחוף המרכזי. פינו נואר בקליפורניה שלנו מציג את עדינות הענב בכך שהוא מאפשר תקופת הבשלה ממושכת על הגפן. זה יבטיח גישה רכה ועוצמה בסיסית מסקרנת של טעמי תות ותמרים. מיושן באלון אמריקאי מעגל את תחושת הפה על ידי הצגת מבנה טאנין וגימור מתובל אך שופע.