קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות37
מגזין

אוראו פארטי פופס

אוראו פארטי פופס
פופס אוראו המפלגה יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 3335 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 190 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. לכי לחנות וקחי עוגיות אוריאו, סוכריות צבעוניות, שוקולד צ'יפס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: Oreo Pops, פופס עוגת אוריאו, ו עוגת גבינה אוריאו פופס.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

עוגיות אוריאו בתפריט? נסה זיווג עם קרם שרי, מדירה, ופרוסקו. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "