קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות4
מגזין

אורז מטוגן בנתחי חזיר

אורז מטוגן בנתחי חזיר
שינקן פרייד רייס היא מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב . מתכון זה מכין 2 מנות עם 231 קלוריות , 15 גרם חלבון ו -10 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זהו מתכון זול למדי עבור חובבי אוכל סיני. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. אם יש לכם בשר חזיר, פלפל, אורז וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . עם ציון של 23% , המנה הזו גרועה למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון שינקן פרייד רייס , שינקן אורז 'מטוגן' ואורז מטוגן .

הוראות

1
במחבת קטנה מבשלים ומערבבים ביצים בשמן על אש בינונית עד שהביצים מתייצבות לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוציאים ומניחים בצד. באותה מחבת, מבשלים את האורז, החזיר, אבקת השום, הג'ינג'ר, הפלפל ואבקת הצ'ילי אם רוצים עד שהם מתחממים. מערבבים פנימה רוטב סויה וביצים שמורות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מגישים מיד.

יין מומלץ: (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, קטגוריית מוצרי מזון, ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

יין, משקה אלכוהולי ויין לבן הם בחירה מצוינת עבור פרייד רייס. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן - אבל הלבנים החומציים האלה משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. ה-Iron Horse Wedding Cuvee עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-39 דולר לבקבוק.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.