קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות5
ציון בריאות18
מגזין

אטול מקסיקני

אטול מקסיקני
אטול מקסיקני יכול להיות רק המשקה שאתה מחפש. מתאים ל-5 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 106 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. . אם יש לך תמצית vanillan, קינמון טחון, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 67%. מתכונים דומים: Champurrado (שוקולד מקסיקני אטולה), אטול מקסיקני (משקה קמח תירס חם) # SundaySupper, ו אטולה בוטנים (חם מקסיקני תירס לשתות עם טעם בוטנים).

הוראות

1
מניחים את מאסה, מים, קינמון ו piloncillo בבלנדר. להתמזג עד חלקה, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
PanelaPanela
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
יוצקים את התוכן של הבלנדר לתוך מחבת רוטב ולהביא את התערובת לרתוח על חום בינוני, ערבוב כל הזמן. כאשר התערובת מגיעה לרתיחה, להפוך את החום לנמוך ולהמשיך לטאטא במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
3
הסר את המחבת מן החום ומערבבים את הוניל.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
יוצקים לתוך ספלים ומגישים חם.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. שכני רחוב וויליאמס סלאם ווסטסייד פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 140 דולר לבקבוק.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!