קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

אטריות ראמן תאילנדי עוף בישול איטי

אטריות ראמן תאילנדי עוף בישול איטי
אטריות ראמן תאילנדי עוף בישול איטי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 39 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 507 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לכם בצל ירוק, בזיליקום, בצלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בחלב קוקוס קל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ביסקוויט חלב קוקוס לימון (עם ריבת צ'יה אוכמניות) כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו את המנה היפנית הזאת. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו-35 דקות. . נסו אטריות ראמן עוף בבישול איטי, Slow-Cooker Gingered Pigger And Ramen Noodles, ו עוף מבושל איטי ומרק אטריות ראמן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מים, רוטב סויה, חלב קוקוס, ממרח צ ' ילה, וחמאת בוטנים בסיר בישול איטי. מערבבים בצל, שום, ג ' ינג ' ר, פלפל ירוק, ועוף לקוביות. מבשלים גבוה עד עוף הוא כבר לא ורוד, על 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
חלב קוקוסחלב קוקוס
פלפל ירוקפלפל ירוק
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
רוטב סויהרוטב סויה
עוף שלםעוף שלם
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מערבבים את האטריות ראמן לתוך החרס; מנות עתודה תיבול. מבשלים גבוה עד אטריות רכות, 15 עד 20 דקות. מתבלים לפי הטעם עם מנות תיבול ראמן.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ראמןאטריות ראמן
תיבולתיבול
פסטהפסטה
3
מקשטים מרק עם מלפפונים, בצל ירוק, כוסברה ובזיליקום לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מלפפוןמלפפון
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
באזיל!באזיל!
מרקמרק

יין מומלץ: ריזלינג, רוטב שומשום יפני, סוביניון בלאן

ריזלינג, סאקי וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לאטריות ראמן. סאקה היא בחירה מובנת מאליה כשזה מגיע לאוכל יפני. אם אתה רוצה להיצמד ליין ענבים, אם כי, אתה יכול לבחור סוביניון בלאן או ריזלינג. אתה יכול לנסות J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.