קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

אלסקה לאפות סלמון עם ציפוי Pecan Crunch

אלסקה לאפות סלמון עם ציפוי Pecan Crunch
תמיד כיף שיש עוד מתכון של המנה העיקרית, אז תנו הזדמנות ל אלסקה סלמון לאפות עם ציפוי Pecan Crunch. זה מתכון pescatarian מגישה 6 . מנה אחת מכילה 358 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. אם יש לכם פילה סלמון, פטרוזיליה, חרדל דיז'ון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. . וזה טוב. נסו קראנץ ' פקאן עקף סלמון, פילה סלמון עם ציפוי ווסאבי, ו מטבל סלמון מעושן באלסקה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 400 מעלות F (200 מעלות C). בקערה קטנה, מערבבים יחד את החרדל, החמאה והדבש. בקערה אחרת, מערבבים יחד את פירורי הלחם, פקאן ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
חרדלחרדל
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
2
מתבלים כל פילה סלמון במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פילה סלמוןפילה סלמון
3
מניחים על תבנית אפייה משומנת קלות.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מברשת עם תערובת חרדל-דבש. מכסים את החלק העליון של כל פילה בתערובת פירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
לחםלחם
דבשדבש
5
אופים במשך 10 דקות לאינץ ' של עובי, נמדד בחלק העבה ביותר, או עד סלמון רק פתיתים כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מגישים מקושטים בפלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.