קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות65
ציון בריאות4
מגזין

אמנון טריאקי עם סלט עשבי תיבול

אמנון טריאקי עם סלט עשבי תיבול
Tilapia טריאקי עם סלט עשבי תיבול יכול להיות רק יפנית מתכון שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 2 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 22 קלוריות. והוא יספק כ 65 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אורז חום, בצל ירוק, עלי כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, עם כפית ציון של 45% המנה הזאת די טובה. נסו אמנון טריאקי אפוי, אמנון עשב שום, ו אמנון מצופה בעשב (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את האורז על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
2
מטלית חום.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
3
מניחים את הטילפיה על תבנית אפייה מרופדת בנייר כסף ומטגנים, מתבלים מדי פעם עם רוטב טריאקי, עד מבושל דרך, 7 עד 9 דקות. לשבור לחתיכות.בינתיים, בקערה קטנה, לשלב את הכוסברה, מנטה, בצל ירוק, ומיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טריאקירוטב טריאקי
מיץ לייםמיץ ליים
בצל ירוקבצל ירוק
כוסברהכוסברה
אמנוןאמנון
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
מגישים את הטילפיה מעל האורז ומעל עם סלט עשבי תיבול ופלפל אדום מרוסק.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
אמנוןאמנון
אורזאורז

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

טילפיה עובדת ממש טוב עם פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר, ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Tangent Paragon יקב פינו גרי. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
Tangent Paragon Vineyard Pinot Gris
ממוסגר על ידי חומציות lemony אור מינרליות תוססת, thispinot גרי נעשה בסגנון היבש המסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע, עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בכוחות עצמו, טנגנט פינו גריז זוגות היטב עם רחב טווח של מזונות כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, נקניקיות evengrilled.