קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

אמנון לימון ליים

אמנון לימון ליים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל לימון ליים אמנון. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 206 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לך לחנות ותביא פילה אמנון, מיץ ליים, מיץ לימון ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, מתכונים דומים: אמנון ליים דבש, ג'ינג'ר ליים אמנון, ו אמנון קוקוס / ליים.

הוראות

1
מערבבים קמח, מלח ופלפל על צלחת גדולה. לדלות פילה בתערובת קמח, ציפוי שני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
(צינור גדול)(צינור גדול)
2
מחממים שמן זית, מיץ לימון ומיץ ליים במחבת לא דביקה גדולה מאוד על חום בינוני גבוה. לבשל פילה 2 עד 3 דקות בכל צד או עד הסוף. (אם הנוזל מפחית יותר מדי, להוסיף על 1/4 כוס מים.)
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מגישים באופן מיידי.
4
זיווג יין: פום בלאן, סוביניון בלאן או שרדונה פריך ישלימו כל מנות פירות הדר ופירות ים (אולי מוגשות עם סלט ירוק וזרוק ולחם צרפתי פריך) לארוחת ערב קלה ומרעננת.
מרכיבים שתצטרך
שרדונהשרדונה
לחם צרפתילחם צרפתי
קישואים, לא קלופים וקצוציםקישואים, לא קלופים וקצוצים
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

טילפיה עובדת ממש טוב עם פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר, ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לשגשג פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו