קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

אמנון ממולא מצופה תפוחי אדמה

אמנון ממולא מצופה תפוחי אדמה
תפוחי אדמה מצופה אמנון ממולא הוא pescatarian מנה עיקרית. מנה זו מכילה כ 106 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 794 קלוריות. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, חלב, יין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המיץ אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. מתכונים דומים: תפוח אדמה מצופה סלמון ממולא ברוטב יין לבן לימון, Tilapia מצופה קוסקוס, ו תבלין פרמזן מצופה אמנון.

הוראות

1
לשטוף אמנון במים קרים יבש טפיחה.
מרכיבים שתצטרך
אמנוןאמנון
מיםמים
2
מניחים בקערה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים מיץ קוקוס כדי לכסות.מכסים את הקערה ומקררים 2-4 שעות.מלית.
מרכיבים שתצטרך
מיץ קוקוסמיץ קוקוס
מילוימילוי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
חום
5
מחבת סאוט.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים חמאה וEVOO.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
7
לטגן סלרי, בצל, גזר עד רך.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
8
להוסיף שום ו לטגן 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
9
הוסף יין ולהפחית במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
10
מוסיפים מיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
11
מוסיפים שרימפס ותרד.המשך לבשל עד שרימפס הוא ורוד תרד חם.מערבבים בזיליקום, כוסברה, פלפל לימון, מלח, פלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפל לימוןפלפל לימון
תרדתרד
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
באזיל!באזיל!
מלחמלח
12
הסר מהחום, לשים בקערה ולאפשר להתקרר.כאשר מגניב, להתמזג ביצה ופירורי לחם.תפוחי אדמה.לשטוף, לקלף, לחתוך לשניים, להרתיח עד מזלג מכרז.מחית ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
תפוח אדמהתפוח אדמה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
13
מוסיפים חלב, חמאה, מלח ופלפל לתפוחי אדמה ושוט עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
חלבחלב
14
הוסף יותר חלב אם נדרש כדי להיות מסוגל להפיץ תפוחי אדמה.שילוב.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מורחיםמורחים
חלבחלב
15
מורחים 1/2 של המילוי על פילה אחד לכסות עם פילה אחר.
מרכיבים שתצטרך
מילוימילוי
מורחיםמורחים
16
מניחים על תבנית אפייה משומנת היטב.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
17
מורחים את החלק העליון עם חלק מתערובת תפוחי האדמה.הפוך ומכסה את הצדדים העליון (כמו ציפוי עוגה). לעשות את אותו הדבר עם פילה אחרים.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
תפוח אדמהתפוח אדמה
מורחיםמורחים
18
מפזרים פפריקה.
מרכיבים שתצטרך
פפריקהפפריקה
19
אופים במשך 20 - 25 דקות עד תפוחי אדמה הוא מעט חום.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

11 קילו קישואים,1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם פשוטיםפירורי לחם פשוטים2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר, חתוך לקוביותגזר, חתוך לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי, חתוך לקוביותסלרי, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,כוסברה אבקהכוסברה אבקה1ביצה (מוכה קלות)ביצה (מוכה קלות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)11 קילו קישואים,שום, קצוץשום, קצוץ340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מיץ קוקוס (השתמשתי מיץ) או 12 אונקיות חלב (השתמשתי מיץ)מיץ קוקוס (השתמשתי מיץ) או 12 אונקיות חלב (השתמשתי מיץ)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(יכול להיות או להרחיק)פלפל לימוןפלפל לימון6(חוֹרֶף)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות4ריבס, קצוץ טרי או קפואחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירה תפוחי אדמה אדומיםפירה תפוחי אדמה אדומים4ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרימפס קצוץ (יכול להיות טרי, קפוא, מבושל)שרימפס קצוץ (יכול להיות טרי, קפוא, מבושל)283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרטון תרד קצוץ קפוא, מופשר ומנוקזקרטון תרד קצוץ קפוא, מופשר ומנוקז454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה אמנון (4 6 פילה עוז)פילה אמנון (4 6 פילה עוז)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2(חוֹרֶף)יין לבן (השתמשתי בשרדונה)יין לבן (השתמשתי בשרדונה)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מארק מערב פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.