קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

אמנון פרמזן

אמנון פרמזן
צריך מנה עיקרית פסקטריאנית? אמנון פרמז'ן יכול להיות מתכון אדיר לנסות. המתכון הזה מכסה %81 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. מנה זו מכילה כ 261 גר' של חלבון, 217 גרם של שומן, וסך הכל 3629 קלוריות. גשו לסופר וקנו פטרוזיליה, שמן בישול, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב פירורי הלחם היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ללא גלוטן חלב עוגות קוקוס בחינם כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. עם כפית נסו אמנון פרמזן, פרמזן אמנון, ו אמנון פרמזן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מרכיבים יבשים.לטבול אמנון בחמאה מומסת או שמן להתגלגל בתערובת פירור.מסדרים את פילה אמנון במשומן היטב 14" על ידי 9" על ידי 2 " צלחת אפייה.
מרכיבים שתצטרך
אמנוןאמנון
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
אופים בתנור 191° שחומם מראש במשך 20-25 דקות או עד פילה אמנון פלייק בקלות.
מרכיבים שתצטרך
פילה אמנוןפילה אמנון
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מקשטים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.