קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות74
מגזין

אמנון תאילנדי

אמנון תאילנדי
צריך מנה עיקרית ללא חלב ופסקטרית? אמנון תאילנדי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מכין 2 מנות עם 404 קלוריות, 41 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 29% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח האסייתי. גשו לסופר וקנו אפונת שלג, פלפל, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 86%. נסו אמנון תאילנדי, אמנון תאילנדי, ו אמנון בסגנון תאילנדי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
הכן גריל לחום עקיף.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
שלב את האורז, הבצל, הפלפל האדום והבזיליקום; מניחים על עובי כפול משומן של נייר כסף כבד (בערך 15 אינץ'. כיכר). למעלה עם האמנון, אפונת השלג ורוטב הבוטנים. מקפלים נייר כסף סביב התערובת ואוטמים היטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב בוטניםרוטב בוטנים
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
טבעות פלפל אדום מתוקטבעות פלפל אדום מתוק
אמנוןאמנון
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
3
גריל, מכוסה, על אש בינונית-חמה עקיפה במשך 8-10 דקות או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג. פתח את נייר הכסף בזהירות כדי לאפשר לאדים לברוח.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות

יין מומלץ: פינו נואר, יין מבעבע, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

אמנון עובד ממש טוב עם פינו נואר, יין מבעבע ופינו גריגיו. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרזדנר וולטינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים מאוד כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות פרק 24 אש ולהציף את האש פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-60 דולר לבקבוק.
פרק 24 אש והציף את האש פינו נואר
פרק 24 אש והציף את האש פינו נואר
מחקר בטריור במילה אחת, אש. הוא יותר פירותי אדום מעמיתיו, עם ניחוחות של דובדבנים, פטל, ארז ורצפת יער. מרכיב טאני למרקם חוגר את היין תוך שהוא משמש כקרש קפיצה, ושומר עליו בגוון גבוה ואלגנטי.