קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות60
ציון בריאות3
מגזין

אמפנדס דה פולו (אמפנדס עוף)

אמפנדס דה פולו (אמפנדס עוף)
אמפנדס דה פולו (באנגלית: Empanadas De Pollo) הוא מתכון אירופאי המגיש 60. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 86 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מובא לך על ידי Food.com. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו עגבניות צועניות, בצל, שיני שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -30 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Empanadas הודו ופירה תפוחי אדמה-Empanadas De Pavo, אמפנדס דה פיאן (אמפנדס מלא בוטנים ותפוחי אדמה), ו Empanadas De Flor De Calabaza (Squash Blossom Empanadas).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, Albarino, ו Grenache הן אפשרויות נהדרות לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. תווית ויינה הרמיניה ליידי הרמיניה Tempranillo עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
יין לכבוד אישה, נמרצת, לא קונפורמיסטית ונחושה, הרמיניה. היא עמלה ללא לאות לטובת הקהילה שלה לחקירה ומאתגרת את הנורמות שנקבעו של זמנה. כריזמטי, מחויב, חלוץ. Herminia, האישה כי השראה Bodegas Viña Herminia. צבע דובדבן בהיר ויפה. מאוד טרי ופירותי, עם ניואנסים וניל עדינים. עגול וחלק על החיך, עם טאנין רך ונעים. יין בלתי נשכח שנועד לעורר את הסיפורים המדהימים שלך וליצור רגעים בלתי נשכחים.