קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות14
ציון בריאות0
מגזין

אנג'ל רולס

אנג'ל רולס
אנג'ל רולס דורש כ 35 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 182 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. מתכון זה משמש 14. אם יש לך סוכר, שמן קנולן, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. 67 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 24%, וזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: לחמניות נקניקיות בסגנון ניו אינגלנד (לגלילי לובסטר וכו').), לחמניות דביקות דלעת אגוזי קרמל עם לחמניות הוואי של המלך, ו (לא)לחמניות נקניק - לחמניות מאפה עדשים צרפתיות עם ל ' משומר.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו 1-1 / 2 כוסות קמח, סוכר, שמרים, מלח, אבקת אפייה וסודה לשתייה. בסיר קטן מחממים את החמאה, השמן והמים ל -120 מעלות -130 מעלות.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
שמריםשמרים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
מוסיפים לחומרים יבשים; מקציפים רק עד לחות. מערבבים מספיק קמח שנותר ליצירת בצק רך.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
3
הופכים למשטח מקומח ולשים עד לקבלת מרקם חלק ואלסטי, בערך 4-6 דקות. מכסים ומניחים לנוח 10 דקות.
4
מרדדים ל-1/2 אינץ'. עובי; לחתוך עם 2-1/2-ב מקומח. חותך ביסקוויט.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
גלולגלול
5
מניחים על תבנית עם נייר אפייה משומן.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים בחום של 400 טקס למשך 15-18 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מברישים צמרות בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
8
מוציאים מהתבנית לרשת להתקררות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. קו-בי-איי שלוס פולראדס ריזלינג עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
ארמון פולרדס ריזלינג
ארמון פולרדס ריזלינג
לריזלינג זה יש זר אקזוטי של מנגו, אפרסק ותפוח בשל ויש לו סוכר שיורי טבעי מורגש.אתה יכול ליהנות זה יין ללוות מזון, עם חברים, או פשוט בעצמך כדי להירגע.יין זה מהווה ליווי אידיאלי לתבלינים אסייתיים כמו קארי, ג ' ינג ' ר או עשב לימון. יש לו איזון מושלם של חומציות ומתיקות טבעית ויש לו את המאפיינים הנכונים לעמוד מול מנות מרגשות כאלה.