קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות34
מגזין

אנצ'ילדות עוף

אנצ'ילדות עוף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל אנצ'ילדות עוף. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 42 גרם חלבון 37 גרם של שומן, וסך הכל 839 קלוריות. גשו לסופר וקנו אורז, בצל, טורטיות תירס, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. מתכונים דומים: אנצ'ילדות דה פולו (אנצ' ילדות עוף), אנצ'ילדות עוף (אנצ' ילדות דה פולו), ו Enchiladas Verdes con Pavo (Enchiladas טורקיה ירוק צ'ילה).

הוראות

1
מחממים את החמאה בסיר על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיף את הפסטה וטוסט עד הזהב. מגררים את השום, הבצל והעגבנייה למחבת. מערבבים את האורז, ואז מוסיפים את המניה ואת הזעפרן ומתבלים עם מלח ופלפל. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום לרתיחה, לכסות ולבשל עד הנוזל נספג והאורז הוא רך, על 18 דקות. מוך עם מזלג ולהסיר מהחום.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
זעפרןזעפרן
שוםשום
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
פסטהפסטה
מלאימלאי
טוסטטוסט
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
לרוטב אנצ 'ילדה: טוסט פלפלים יבשים צ' ילה במחבת או סיר על חום בינוני, הקשה על שטוח עם מרית מתכת והופך מדי פעם, 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי מיובשפלפל צ ' ילי מיובש
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
מריתמרית
4
מוסיפים את המניה ומבשלים עד שהצ ' ילי מתרכך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מלאימלאי
5
מעבירים את הצ ' ילי והמלאי למעבד מזון ומחית עד חלקה. מחק את המחבת וחזור לחום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מחבתמחבת
6
מוסיפים את השמן, שום ובצל ומבשלים עד רך.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
7
מוסיפים את עלה המפרץ, מקל קינמון, רוטב עגבניות ומחית צ ' ילה ומבשלים עד מעובה מעט, 15 עד 20 דקות. מערבבים את השקדים ומסירים מהחום.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עלי דפנהעלי דפנה
שקדיםשקדים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
8
עבור enchiladas: מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
מחממים את השמן במחבת לא דביקה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מוסיפים את העוף הטחון ומבשלים, מתפוררים עם כף עץ, עד להשחמה. מערבבים בכוסברה, כמון ופפריקה ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף טחוןעוף טחון
כוסברה.כוסברה.
פפריקהפפריקה
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
11
טובלים טורטייה חמה ברוטב, למלא עם חלק מהאורז ועוף ולהתגלגל.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
עוף שלםעוף שלם
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
אורזאורז
גלולגלול
12
מניחים את צד התפר אנצ ' ילדה למטה בצלחת תבשיל. חזור עם הטורטיות הנותרות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
13
יוצקים את הרוטב שנותר על האנצ ' ילדות בשכבה זוגית.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
14
אופים עד מחומם דרך, 30 עד 35 דקות. למעלה עם פרסקו queso וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
Queso FrescoQueso Fresco
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1גדולשקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)3(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן4פלפלים יבשים צ'ילה guajillo או פלפלים יבשים ניו מקסיקו צ' ילה, stemmedפלפלים יבשים צ'ילה guajillo או פלפלים יבשים ניו מקסיקו צ' ילה, stemmed1קומץעלי כוסברה טריים, קצוצים בצפיפותעלי כוסברה טריים, קצוצים בצפיפות1סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)12טורטיות תירס, מחוממות או חרוכותטורטיות תירס, מחוממות או חרוכות2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק2ציפורןשום, קלופיםשום, קלופים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 קילו עוף בשר לבן טחון1 קילו עוף בשר לבן טחון2(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי1בצל בינוני, קצוץבצל בינוני, קצוץ1בצל בינוני, קלופיםבצל בינוני, קלופים2(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)queso פרסקו, התפוררqueso פרסקו, התפורר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז עם גרגרים ארוכיםאורז עם גרגרים ארוכים1צביטהזעפרן נדיבזעפרן נדיב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים מרוסקים, קלויים וקרקעשקדים מרוסקים, קלויים וקרקע796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקספגטי שבור או אורזוספגטי שבור או אורזו1עגבניות בשלותעגבניות בשלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית או ירקותשמן זית או ירקות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. שכני רחוב וויליאמס סלאם ווסטסייד פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 140 דולר לבקבוק.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!