קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות22
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

אנצ'ילדות רוטב עוף וטומטילו

אנצ'ילדות רוטב עוף וטומטילו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוף & Tomatillo רוטב אנצ'ילדות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 552 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן למנה. מתאים ל-5 מנות. אם יש לכם שום, tomatillos, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: אנצ'ילדות עוף עם רוטב טומטילו שמנת, רוטב אנצ'ילדות עוף con שמנת Tomatillo, ו אנצ'ילדות עוף בשכבות עם רוטב עגבניות-כוסברה.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2(יכול להיות או להרחיק)שימורי jalapeño פלפלים צ'ילה, קצוץשימורי jalapeño פלפלים צ'ילה, קצוץ106-inchs(6 אינץ') טורטיות תירס(6 אינץ') טורטיות תירס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)שום טרי קצוץ דקשום טרי קצוץ דק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץצ'ילי ירוק קצוץ5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק12 עוז ארץ O אגמים ® גבינת מונטריי ג'ק, מגורר12 עוז ארץ O אגמים ® גבינת מונטריי ג'ק, מגורר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, קצוץבצל בינוני, קצוץ11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף מבושל מגוררעוף מבושל מגורר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(כ -12) בינוני tomatillos, קליפות הוסרו(כ -12) בינוני tomatillos, קליפות הוסרו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.