קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

אסיאתית ירקות מוקפץ

אסיאתית ירקות מוקפץ
ירקות אסיאתיים מוקפץ עשוי להיות התוספת שחיפשתם. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 288 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 4g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו ירקות מוקפצים, שמן שומשום, זנגביל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. מתכונים דומים: אסיאתית ירקות מוקפץ, אסיאתית ירקות מערבבים ומטגנים, ו אסיאתית ירקות מערבבים ומטגנים.

הוראות

1
מבשלים אורז בכוס 1 מים על פי הוראות החבילה להניב 2 כוסות אורז מבושל.
מרכיבים שתצטרך
2
מפזרים 1 רוטב סויה כף מעל טופו; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
3
שלב עמילן תירס ומים בקערה קטנה; מערבבים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים 1/4 כוס רוטב סויה וחומץ.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים שמן שומשום במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים שום וג ' ינג ' ר; לטגן 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים ירקות; מוקפץ 3 דקות. מערבבים תערובת קורנפלור, ומוסיפים למחבת. מוקפץ 3 דקות או עד ירקות הם פריך במכרז ורוטב הוא עבה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים תערובת טופו; מבשלים עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
10
דירוג קרבו: 28

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.