קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

אסיה בשר גולשים

אסיה בשר גולשים
סליידרים של בקר אסייתי הוא מתכון אסייתי המגיש 4. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הזה של לקטו אובו יש 268 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. אם יש לכם לחם, ריבת תפוזים, רוטב צ'ילי תאילנדי וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 30 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 78%. ציון זה מוצק. מתכונים דומים: אסיה ג'ינג'ר שום קישואים בקר המחוונים, אסיה עוף גולשים, ו אסיה עוף גולשים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו 1/4 כוס מרמלדה ו -1 כפית רוטב צ ' ילי. להתפורר בשר על תערובת ומערבבים היטב. מעצבים לשמונה קציצות. הרטיבו מגבת נייר בשמן בישול; בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה, מצפים קלות את מתלה הגריל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
שמן בישולשמן בישול
ריבהריבה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
גרילגריל
מלקחייםמלקחיים
קערהקערה
2
המבורגרים גריל, מכוסה, על אש בינונית או לצלות 4 ב. מהאש למשך 4-5 דקות מכל צד או עד שמד חום קורא 160 זָהוּר ומיצים צלולים. למעלה עם גבינה; צולים 1-2 דקות יותר או עד שהגבינה נמסה
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
3
בינתיים, עם 2 אינץ'. חותך ביסקוויט עגול, חתוך 16 עיגולים מטוסטים. בקערה קטנה חסינת מיקרוגל, שלבו את יתרת המרמלדה ורוטב הצ ' ילי. מיקרוגל למשך 20 שניות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
ריבהריבה
ביסקוויטיםביסקוויטים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
4
מניחים המבורגרים על טוסטים; למעלה עם תערובת מרמלדה וטוסטים שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
ריבהריבה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

המחוון עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מואט אנד צ ' נדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר - ירבעם) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 600 דולר לבקבוק.
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
הצבע הוא צהוב קש זהוב אלגנטי עם הדגשות ענבר.ניחוחותיו זוהרים, חושפים פירות צהובים בהירים (תפוח, אגס, אפרסק צהוב), דבש, ניואנסים פרחוניים (פריחת ליים) ותווים בלונדיניים אלגנטיים (בריוש ואגוזים טריים).החיך מפתה, עשיר בטעם וחלק המשלב נדיבות ועדינות, מלאות ומרץ, ואחריו פריכות רעננה בעדינות (פרי עם זרעים), כדי לחשוף את האיזון הקסום של השמפניה.