קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות0
מגזין

אסיה טעם המאיץ

אסיה טעם המאיץ
מאיץ טעם אסייתי עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 2. מנה אחת מכילה 178 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. גשו לסופר וקנו ג'ינג'ר, רוטב סויה, שמן צמחי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 11%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו מאיץ טעם מתוק ומתובל, מאיץ חיסוני, ו מאיץ שייק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים יחד.
2
מערבבים ירקות עם מרינדה בשקית זיפלוק 1 עד 2 שעות לפני הצלייה, ואז מצננים.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
3
מוציאים ירקות מהשקית (זורקים מרינדה) וצולים לפי המתכון.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובדת ממש טוב עם שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שתוכלו לנסות הוא שמורת דה מורגנזון שנין בלאן. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -34 דולר.
שמורת דה מורגנזון שנין בלאן
שמורת דה מורגנזון שנין בלאן
דקדנטי זהוב עם גוונים ירוקים, שרדונה זה מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה מתובלת. עמוד שדרה של סיד ועשב לימון עם תווים פרחוניים של יערה ופרנגיפאני מגיחים על החיך. וניל חם ועשיר וניואנס שקדים שמנת מתעכבים על הסיום.