קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

אספרגוס בגריל

אספרגוס בגריל
אספרגוס בגריל עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר התוספות שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 3 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 53 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 4. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. לכו לחנות ואספו אספרגוס, רוטב ברביקיו, מים ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. פיצה בגריל עם עגבניות בגריל, אספרגוס, גבינת עיזים ושקדי מרקונאן, סטייק סטריפ ניו יורקי בגריל עם סלסן צלוי באש ופטריות בגריל ואספרגוס, ו ג'רלסברג בגריל עם אספרגוס מגולח ופסטו ארוגולה + ערכת גבינה בגריל בגידה! דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
במחבת גדולה מביאים לרתיחה מים; מוסיפים אספרגוס. מכסים ומבשלים 4-6 דקות או עד שהם רכים פריכים; מסננים ומייבשים. מצננים מעט.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
השחילו כמה חניתות אספרגוס על שני שיפודי עץ ספוגים מקבילים. אני חוזר. גריל, לא מכוסה, על אש בינונית למשך 2 דקות, הופך פעם אחת. מבשלים ברוטב ברביקיו. גריל 2 דקות יותר, מפנה; צולה פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
גרילגריל