קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות17
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אפונה שחורה ומרק גמביה

אפונה שחורה ומרק גמביה
המתכון שחור עיניים אפונה גאמבו יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 1 שעה ו -30 דקות. יש מרק זה 112 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. מתאים ל-12 מנות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לך עלי דפנה, שום, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: אפונה שחורה ומרק גמביה, אפונה גאמבו עם עיניים שחורות, ו סלט שעועית דרום-מערבית עם שעועית שחורה, אפונה שחורה, פפפ.

הוראות

1
מחממים 1/3 כוס שמן בסיר בינוני על אש נמוכה בינונית, ומקציפים בקמח.
מרכיבים שתצטרך
2
לטאטא כל הזמן, לבשל 5 עד 7 דקות, עד roux חום זהוב נוצר.
3
חום 2 כפות שמן בסיר גדול, כבד על חום גבוה בינוני. מערבבים במיה, בצל, סלרי ושום, ומבשלים 10 דקות, או עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים היטב רו לתוך תערובת הירקות. מערבבים במים, עגבניות, פטרוזיליה, מלח, טימין, פלפל קאיין, פלפל, ועלי דפנה. מביאים לרתיחה, להפחית את החום, ומבשלים 20 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים בחזיר, וממשיכים לבשל 15 דקות, עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
6
מערבבים באפונה שחורה, וממשיכים לבשל עד מחומם דרך.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת439אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)black-eyed peasblack-eyed peas0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר מבושל, קוביותחזיר מבושל, קוביות1(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה3ציפורןשום, קלופים וטחוןשום, קלופים וטחון0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה קצוצהבמיה קצוצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוץעגבניות קצוץ2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב